ثبت شرکت در ماکو

ثبت شرکت در ماکو

مسائل و پرسش های زیادی برای افراد متقاضی جهت ثبت شرکت در شهرستان ها  از جمله ماکو وجود دارد. که این گونه مسائل بنا بدلیل نبودن یک منبع و مرجع موثق و مفید، و در عین حال دارای اعتبار قانونی در این زمینه می باشد. در پی آن، کسب راهنمایی و مشاوره ی لازم راجع به فرآیند ثبت یک شرکت در ماکو و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از هزینه ها، مشکلاتی است که متقاضیان ثبت شرکت در شهرستان ها اغلب با آن مواجه هستند.

 شرایط ثبت شرکت در ماکو

شرکتهای تجاری در قالبهای متعددی  میتوانند به ثبت برسند که عبارتند از : با مسئولیت محدود ، سهامی اعم از خاص و عام ، مختلط اعم از سهامی و غیرسهامی ، تعاونی ، تضامنی و نسبی . شرکتهای تجاری با توجه به گستردگی و میزان اعتبار در قالبهای سهامی خاص و مسئولیت محدود بیشتر به ثبت میرسند. شایان توجه است اشخاص برای انجام فعالیتهای هدفمند و بهره مندی از سود و سرمایه یکدیگر در ماکو  نیازمند فعالیتهای قانونی می باشند.

که مهم ترین آنها ثبت شرکت تجاری می باشد اولین گام طراحی موضوع فعالیت می باشد چنانچه فعالیت شما نیازمند مجوز باشد اخذ این مجوز از ارگانهای مربوطه الزامی می باشد. به منظور کسب اطلاع میتوانید با کارشناسان ثبت سران در تماس بوده و از تجربیات آنها بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در ماکو

بعد از انتخاب قالب ثبتی مناسب گام بعدی انتخاب سرمایه مشخص می باشد در همین راستا توجه داشته باشید که میزان سرمایه تصویب شده در قانون تجارت از 1.000.000 ریال کمتر نمی باشد و مدت زمان ثبت شرکت در ماکو 15 الی 20روز کاری می باشد.

مدارک ثبت شرکت در ماکو

 این مدارک در قالب های ثبتی  مختلف متغیر می باشد اما بعضی از این مدارک به صورت یکسان می باشند .که عبارتند از : مدارک هویتی اعضاء هیئت مدیره و سهامداران ( کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی ) ، گواهی سوئ پیشینه.

در خبرنامه ما عضو شوید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *